6.9.06

Frimerkene begynner å ankomme ...

Jeg skulle kutte ned pellisene mine, og i og med at det ikke er lov til å gi bort plantemateriale til hvem man vil lenger på hagegalforumet, så spurte jeg på pellisforumet og hagepraten om noen var interessert i å få tilsendt av overskuddet mitt mot å returnere meg frimerkeutgiftene mine. 9 stk. sendte meg melding om at de var det.

Da jeg reiste til Cuba i våres var det Magnus F. som tok vare på pellisene mine. De var små og tufsete, og han lurte egentlig på om det i det hele tatt ville gå. Fortalte han meg da jeg kom tilbake, og jeg fant at pellisene mine hadde vokst. For å si det mildt. De var blitt så store at jeg hadde stiklingsmateriale til minst det doble av de som sa seg interessert i å få stiklinger. Det jeg hadde var:

'Bornholm'
'Lord Bute'
'Black Butterfly'
'Black Knight'
'Nutmeg'
'Creamy Nutmeg'
P. gibbosum
P. denticulatum
Rosenknopp

Og så kutta jeg også ned
'Plum Rosebud'
'Appleblossom Rosebud'
som jeg sendte til dem som sa til kunne ta det som var til overs og de som ikke fikk akkurat det de hadde ønsket seg.

Og nå begynner frimerkene å ankomme postkassa mi. Embla var så hyggelig at hun sendte det dobbelte av det det hadde kostet meg, frimerker for 44 kr. Takk skal du ha :-)

0 kommentarer: