15.10.06

Høsten er her

... og det betyr også liten aktivitet i dagboka. Har vært i Oslo igjen i helga, og der var det enda et hakk nærmere vinteren enn her i Bergen. Gudskjelov :-)

Jeg har fortsatt georginene mine ute på parsellen, det er på tide å få dem inn. På onsdag begynner BIFF (som varer i én uke, jeg har til og med permisjon fra min "vanlige" jobb) så da får jeg kanskje litt tid mellom slagene, det er rimelig hektisk her i livet når jeg er ute i praksis fem dager i uka, skal lese til eksamen, komme forberedt til veiledningsgrupper og samtidig skrive på bachelor-oppgaven min. Men - sånn er det jo for oss alle.

En del pelliser har kommet inn, en del står fortsatt ute. Nå som mange har kommet inn og har fått tørket opp kan de flyttes ned i kjelleren, og så kan neste gruppe få en opptørring før de også settes ned.

Det er bra livet er langt :-)

0 kommentarer: