26.4.07

Sukkertøy og oppholdsvær


Etter regnet vi har hatt de siste dagene var det igjen mulig å bevege seg ute uten regntøy fra øverst til nederst.

På den andre siden har regnet kombinert med varmen virkelig satt fart på våren. Jeg var en tur innom parsellen etter jobben i dag og tok noen bilder. Da jeg åpna billedredigeringsprogrammet mitt kastet disse sukkertøysfargene seg over meg ... det er gult og rødt og oransje og sjokkrosa for alle pengene for tida.



Når jeg vandrer rundt og titter angrer jeg - som vanlig - på at jeg ikke plantet tulipaner.

Jeg har en del løkplanter på parsellen min, men bare en eneste tulipan, og den - eller de, det er en gruppe på fem-åtte stykker, har ikke begynt å blomstre ennå. Og når man ser tulipanene som til venstre er det lett å tenke:
- Det var en tabbe ikke å plante sukkertøy!

0 kommentarer: