1.5.07

En vakker vårkveld

Nei da, jeg har ikke jobbet i hagen i dag, jeg har selvfølgelig gått i tog :) Men jeg har noen bilder fra i går kveld, fra parsellen.


Men andre jobbet i hagen i dag (det plager ikke meg at folk jobber i hagen på 1. mai bare for å ha sagt det!) var paret som eier denne hagen på Nordnes. Jeg går stadig vekk forbi hagen og det er alltid noe å se på, det er blomstring fra tidlig vår til seine høsten. Da vi gikk forbi i dag var eierene ute og gravde, og jeg fikk anledning til å fortelle dem at jeg virkelig satte pris på hagen deres.
Og så fortalte jeg i en bisetning at noen hadde lagt ut bilde av hagen deres på nettet. Da kunne de fortelle meg at de hadde hatt en gutt fra Brasil boende hos dem som hadde oppdaget bildet og kommentarene på nettet. Han hadde vært så stolt, fortalte de, over å finne hagen deres, der han hadde bodd i Bergen, på nettet!
Jeg fortalte at jeg særlig satte pris på deres storkenebb (Geranium), og damen i hagen fortalte at det var hennes yndlingsplante også.

Så liten er verden blitt :D

0 kommentarer: